makonfesse – ועידת MAD גלובס

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

לקוח: מאקו.

הפרויייקט: מתחם makonfess-  מיתוג מתחם יעודי ובו אורחי כנס מאד של עיתון גלובס, מתייעצים מאחורי פרגוד עם בכירי התעשייה.

הפיצוח: חיבור בין שפה של דת לבין דת המותג- ויזואליה של כנסיות.

מדיה: קמפיין פרינט ומיתוג שטח בכנס מאד של גלובס

כתיבת תגובה